Dokumentum információk |
Dokumentum típusa: | Könyv |
Főcím: | A tanulászavar pedagógiai megközelítése |
Alcím: | |
Sorozati cím: | |
Szerző: | Tóth Szilvia |
További szerző(k): | |
Kiadó: | AB-art |
Kiadási hely: | Pozsony - Bratislava |
Kiadási év: | 2012 |
Könyvtári jelzet: | 371 T 78 (Didaktika, pedagógiai módszerek) |
Kötetek száma: | 1 |
ETO szám(ok): | 37.013.82, 371.322.9, 376.36di |
Kapcsolódó tárgyszavak: | afázia, beszédfogyatékos, beszédfogyatékosság, beszédhiba, beszédhibás, beszédzavar, diszgráfia, diszkalkulia, diszlexia, fáradtság, fejlesztő pedagógia, figyelemzavar, fogyatékos, fogyatékosság, gyógypedagógia, kimerültség, korai fejlesztés, nevelés, neveléselmélet, nevelésfilozófia, neveléstan, oktatás, oktatási módszer, olvasászavar, pedagógia, sajátos nevelési igényű, sérült, SNI, speciális pedagógia, tanulás, tanulásban akadályozott, tanulási nehézség, tanulási zavar, tanuláslélektan, tanulásmódszertan, tanuláspedagógia, tanulászavar |
Megjegyzés: | |
|