Dokumentum információk |
Dokumentum típusa: | Könyv |
Főcím: | Tanulásban akadályozott gyermekek a többségi által |
Alcím: | |
Sorozati cím: | |
Szerző: | Papp Gabriella |
További szerző(k): | |
Kiadó: | Comenius |
Kiadási hely: | Pécs |
Kiadási év: | 2004 |
Könyvtári jelzet: | 376 P 31 (Gyógypedagógia, speciális pedagógia) |
Kötetek száma: | 1 |
ETO szám(ok): | 37.012, 37.043.2, 371.212.3, 371.322.9, 376.3, 376.4 |
Kapcsolódó tárgyszavak: | együttnevelés, értelmi fogyatékos, értelmi fogyatékosság, értelmi sérült, fáradtság, fejlesztő pedagógia, felmérés, figyelemzavar, fogyatékos, fogyatékosság, globalizáció, gyógypedagógia, inkluzív nevelés, integráció, integrált nevelés, integrált oktatás, intellektuális képességzavar, iskola, képesség, képességfejlesztés, képességvizsgálat, készség, készségfejlesztés, kimerültség, kompetencia alapú fejlesztés, korai fejlesztés, kutatás, kutatásmódszertan, kutatómunka, nevelés, oktatás, oktatási módszer, pedagógia, pedagógiai kutatás, pedagógiai mérés, sajátos nevelési igényű, sérült, SNI, speciális pedagógia, szellemi fogyatékos, szellemi fogyatékosság, tanulás, tanulásban akadályozott, tanulási nehézség, tanulási zavar, tanuláslélektan, tanulásmódszertan, tanuláspedagógia, tanulászavar, tehetség, tehetségfejlesztés, tehetséggondozás, világgazdaság |
Megjegyzés: | |
|